Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Sesliangara.com, Sesli Chat, Sesli Sohbet, Farkli site
3 mars 2013

Trses.com Trses

Trses sitesinin sahibi, yada kurucusu denilen agabey nickli serefsiz. Dün bacim dedigin insana, yanina aldigin karekteri bes para etmes kisiler icin laf edebilen mezhiyette bir kisisin demekki sen. Ben senin kadar serefsiz degilim Tr ses bizim kitabimizda kariya kizi alet etmek olmaz islerimizde. Ama sizler karidan farkiniz olmadigi icin bacim dediginiz insana iftiralar atilmasina kurucusu oldugunuz sitenizde musade edebilyiorsunuz. Blogu bahene edeceksinizdir gelelim o konuya . Senin sitene bir arkadasimi göndersem senin sevgilin her kimse ona yada sendeki degerleri su an anasafanizda oldugu guibi olan baci bildigin kisilerden brisine bir sarkintilik edilse tepkiniz nolurdu acaba.? Ben tepkinizi merak etmiyorum aslinda neden mi ? Dün Bacim dediginiz insana dil uzatabilcek kadar adi kisilikte olan insansiniz siz, Agabey denen dallama. Ben öle böle söle edecem demiyorum sana. yapacam ve izliceksin .. yaptigin serefsizligi yanina kar koyacagimi dusunmussen yanilmissin. Tekrar ediyorum senin yanindaki sevgiline ben sadece bacim derim.. kendisini tanimasam bile öyle derim. ama sen seni sizleri Birer birer gömecem bu aleme. Götünüzün korkusuna Erdem beyden ayrildiniz. Oradaki sunucuyu ne hale getirdigimi cümle alem bilir. Ama sanmaki Teknik panel senin imdadina yetisir. Basina acmicam pislik kalmicak Agabey denilen sahsiyet. Trses.Com Sadece izliceksiniz simdi.. Gelelim Firtina denilen kisiye. Kendisini tanimam ancak edindigim bilgilere göre serefsizin önde gidenlerinden birisi imis. Bizim ortamimizida kendi ortami gibi sandi sanirim. Serefsizce davranisinin karsiliginida aldi ve özür dilesin dedigimiz halde kendisinde olmayan gururu gabardi ve dilemedi. Bloguda yiyince ziplamaya basladi ve sonrasinda bir bir karektersizlikleri gün yüzüne döküldü Ates_61 denilen gavat sana gelince delikanli adam sevdigim dedigi himaye ettigi bir insan icin senin yaptigini yapmaz. Senin nekadar Buyuk bir Serefsiz oldugunu herkesler tüm cevren görmüs oldular. O pis agzinla laf ettigin insan senin anandan ve bacindan bile tertemiz bir kisidir. Keske O kisideki Arin 1000/1 Bacinda olsa idi. Herkesi kendin gibi serefsiz saniyorsunuz heralde. Topunuzu siraya dizip sikmeyen ben ben degilim..:) Sen adam olsaydin önce altindaki karina sahip cikardin. Af edersiniz ama götüne sahip cikamayan adam, seviyorum diye zirladigi kadina nasil sahip ciksin? Ne mal oldugunuzu gördügünde yaren kötü ksii oldu demi.. istediginiz seyleride yapamayinca kötü kisiyi buldunuz hemen yareni orosbu edelim dediniz demi.:) Seni ve yanindakileri alayinizi teker teker SIKECEM HACI anladin sen onu..:) 40 yasina gelmis, kizi yasindaki kisileri kandirip, site icin kullanan bir serefsiz picin birisin . sizler icin her sey site demi. Site icin degil sevdigim dedigin ksiileri bacini bile satarsiniz . Sizlerin ne mal olduklarini burdan cumle alem izlicek.. ha bu bisi degil devami var..bekleyin ve izleyin sizi sanala gömmeyen ben ben degilim yaptigin herseyi sana misli misli ödetecem Ates_61 denilen Pic..

Publicité
Publicité
Commentaires
Sesliangara.com, Sesli Chat, Sesli Sohbet, Farkli site
Publicité
Archives
Publicité